Informell bedömning avgörande i tidig läsundervisning: både av sociala och kognitiva förmågor Ulrika Andersson
Dokumentation i förskola och skola - för vem och varför? Susanne Severinsson, Katarina Elfström Pettersson
”De där läxorna i slutet av trean. Hoppa inte dem.” : Om övergången mellan åk 3 och 4 i ämnet engelska Maritha Johansson, Tove Persson
Att synliggöra ett fritidspedagogiskt förhållningssätt Lina Lago, Helene Elvstrand, Katharina Hertz, Johan Hjelm, Klas Johansson, Micaela Petersson, Christoffer Andersson, Oscar Arnryd, Jamila Eichouh, Kajsa Nilsson, Anton Wållberg
Hur får vi kvar dem på fritids?: Att utveckla fritidshemmets verksamhet med fokus på de äldsta eleverna Helene Elvstrand, Lina Lago, Anna Björk, Sebastian Claesson, Marcus Karlsson, Annika Storm, Linda Lundh, Andreas Almroth, Tobias Claesson, Erika Eklund, Zacharias Häljeskog