Tryggare barn på fritidshemmet – börjar med oss själva
DOI:
https://doi.org/10.3384/venue.2001-788X.1765Keywords:
Fritidshem, SkolutvecklingAbstract
Att ha kompisar, få leka och känna sig trygg med både vuxna och barn är något alla elever har rätt att känna och uppleva på sitt fritidshem. På Folkparksskolans fritidshem i Norrköping har vi de senaste åren aktivt arbetat med att utveckla våra arbetsformer för att alla elever ska uppleva glädje och trygghet på vårt fritidshem.
Full-text of the article is available for this locale: Svenska.
References
Närvänen, AL.& Elvstrand, H. (2015). Aktionsforskning, Venue. Linköpings universitet.
Skolverket (2014). Skolverkets Allmänna Råd, Stockholm. Skolverket.

Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
Categories
License
Copyright (c) 2017 Elvstrand, Hollertz, Lilja, Nergården, Landers, Berggren, Karlsson

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Unless otherwise stated, works from 2019 are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.