Skapa samhörighet på fritidshem
DOI:
https://doi.org/10.3384/venue.2001-788X.1654Keywords:
Aktionsforskning, Fritidshem, SkolutvecklingAbstract
Vi är själva experter på vår egen verksamhet. Det är utgångspunkten för det aktionsforskningsprojekt som Kvinnebyskolans fritidshem har deltagit i. Projektet har utvecklat verksamheten genom en ökad samhörighet mellan våra avdelningar, vilket ska skapa större likvärdighet samt främja barnens sociala relationer.
Full-text of the article is available for this locale: Svenska.
References
Närvänen, AL & Elvstrand, H. (2015). Aktionsforskning på fritidshem – villkor och möjlighet. Venue. Linköpings universitet.
Pihlgren, A. S. (2013). (red) Fritidshemmets didaktik. Lund: Studentlitteratur.
Skolverket. (2011). Läroplan för grundskola, förskoleklass och fritidshem.

Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
Categories
License
Copyright (c) 2016 Elvstrand, Altberg, Rydén, Svahn

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Unless otherwise stated, works from 2019 are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.